tillbaka i vardagen

nu är vardagen tillbaka som vanligt, och det är ganska skönt :) jobbade idag, mellan 7 och 4, sen jobbar jag heldag imorgon, fredag och lördag också :) pengar ja tack :) måste ju spara mycket nu om vi ska komma iväg till USA som det är tänkt:)

i måndags kväll följde vi ivf med chris föräldrar och ida och ella ut till klubbsjön för att grilla korv. var rätt trevligt faktiskt, om man bortser från att jag inte alls visste att vi skulle vandra en mil i skogen innan, så var inte klädd för det för 5 öre. slipin skor är inget att rekommendera. speciellt inte när det är små barn med som vill kolla på grottorna. (som vi inte hittade riktigt) och sedan måsta gå runt halva härnön för att komma tillbaka till bilen -.-

igår var jag bara hemma hela dagen och tog det lugnt, och det var väldigt uppskattat :)

jag tror jag ska ta tag i disken nu och ta fram kycklingen ur frysen så det är klart tills chris kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0