Stadsfesten

igår var det stadsfesten som gällde. började med middag och förfest hemma hos mig, för att sedan vandra ner mot mellanholmen där brolle spelade när vi kom ner vid 20 i 11 :) sen var det tänkt att EMD skulle spela kl 11, men de började inte förrän halv 12, eftersom alla 15åringar (och jättefulla 20åringar) som ABSOLUT skulle stå allra längst fram stod och tröck ihop alla till mos. men de började spela tillslut, och de gjorde en bra konsert tycker jag =) jag och elin stod på typ 5e raden bredvid någon vakt och såg helt okej, så det var ingen fara =) höll i varann med järngreppet för att vi inte skulle tappa bort varann och stå och se dum ut själv :p
efter att de spelat klart gick jag mot dansbanan vid lilla scenen där mamma skulle vara, men icke. träffade Pelle istället som stod och pratade med Jennies mamma. han bestämde att vi skulle dra en dans tillsammans, så var väl inget annat att göra :p drog en foxtrot tror jag det var, sen lite bugg också. inte för att jag hängde med på hälften av hans tecken och rörelser, men det var kul ändå =) vid 1 tiden ringde jag älsk och åkte hem :) var faktiskt relativt städat här, men det var ändå lite att ta tag i idag :p
somnade som en stock med datorn på magen i sängen medan vi kollade på humor från tv4 :p

idag har vi inte gjort någonting i princip. åkte ut till långsjön vid 2tiden och solade och jag gjorde mitt första dopp för året (jag vet, skäms på mig!) sen vid 4tiden kom molnen och släckte solen, så då åkte vi ut till älandsbro och köpte godis, vilket blev ca 1 kilo till slut :)
nu har vi ätit mat och löst sommarkrysset på tv4 (vuxenpoäng på oss)
på tal om vuxenpoäng så gjorde jag ett test på vuxenpoang.com och blev hela 37.7 ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0