söndagnatt

är nu nästan nyss hemkommen från sundsvall och gf, och det var grymt överskattat! har inte varit där tidigare (inte känts intressant) och det visade sig att jag inte missat mycket de senaste åren ändå :P
åkte ivf ner för att se soilwork, och var väl där ca 1 timme innan de skulle spela. hej folktomt? var mycket mindre folk där än vad jag hade väntat mig. känns ju ändå som att alla pratar om det och att alla ska dit, men det verkade tydligen inte som så. träffade lite välbekanta ansikten, men mer än så var det faktiskt inte.
ivf, soilwork skulle vi se, och ca 5 min innan de skulle börja spela stod ca 20 15åringar där längst fram, that's it! grattis sundsvall!

nu blir det säng.

Kommentarer
Postat av: pruppen

hahaha! jag var inte ens där, men det lät ju som om jag missade en hel del =D

2008-07-06 @ 11:26:25
URL: http://jennsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0