och nu har de sex på tv

och det var nog det kortaste någonsin också :p in-ut-sprut-slut-versionen :p

det känns som om dagen gått väldigt fort idag. jobbade mellan 7-12 idag, och lyckades försova mig också, så det var snarare 7.30-12, men det var ju nästan lika :p brukar ändå bara sitta och prata första 20 innan vi börjar jobba, så var inte så farligt sent ändå. men illa ändå måste jag säga. förstår inte att jag inte vaknade av klockan imorse. skärpning malin!

är bortbjuda på middag hos chris föräldrar ikväll, hans storebror och flickvän från stockholm kom upp igår. men blir en tidig kväll även ikväll, för jobbar imorgon, både morgon och kväll :p men det är ganska skönt ändå.. eftermiddagarna brukar det ändå inte vara mycket jobb ändå, så det är ganska skönt att få åka hem då :p men söndagskvällarna är ifs lite halvsega ändå, bara för att det är söndag. sen jobbar jag hela dagen på måndag, och sen är det dags att åka till stockholm och se iron maiden på onsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0