fredag!

äntligen fredag, och helg! men imorgon blir det jobb, så blir inte mycket till helg, men imorgonkväll åker vi nog ner på gf och kollar på soilwork :) blir säkert trevligt :)

igår var vi och kollade på satc filmen! magiskt underbart bra! :) vet inte om chris var lika road, men ville så gärna se så plutten följde med :) efter filmen åkte vi till mamma och pelle och fikade sen hem och slocknade i sängen.

idag har varit en väldigt trött dag, så trött så jag somnade till i soffan på jobbet ett tag. men vad gör man inte när man har noll att göra :p
nu har jag fixat benen också med min nya epilator :) blev faktiskt riktigt bra =)

nu ska jag plocka lite här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0