efter en stockholmsresa..

.. är jag faktiskt bara 1100 kr fattigare. tycker det var rätt bra gjort, eftersom jag fick med mig ett par skor, ett par jeans, en kofta och en tröja hem =) var inte allt för fel måste jag säga =)

har blivit en massa gående, bilåkande (där vi bevisade att man inte ska lita på mitt lokalsinne), massa tunnelbaneåkande och chris hissvägraren åkte hiss =)

iron maiden spelade igår, som var anledningen till att vi åkte ner överhuvudtaget, och de var väl rätt okej måste jag säga=) mellan förbanden och så var jag rätt rastlös, så ägnade mig med att äta då :D

Kommentarer
Postat av: Frippi

PEPPA, PEPPA, PEPPA!!!!

2008-07-17 @ 22:18:49
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: jeeeeeeeeeeeeeeeeenen

HALLÅ!!!! litt mer updates malin. vad är det här. besviken krigare :( huhu!

2008-07-18 @ 00:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0