torsdag

torsdag igen och nu är det bara en dag kvar till det efterlängtade lovet! känns som om dagen imorgon kommer gå fort =) ska slinga håret på elin på förmiddagen, sen på eftermiddagen ska jag klippa jennie och hennes kille =)
dagen har gått rätt fort idag också måste jag säga! Ann hade bokat in en kund, men totalt glömt det, så hon hade åkt till malå, så då fick jag ta över den, folieslingor i hela håret med blekning och färg!=) tack vare det gick förmiddagen relativt fort, sen på eftermiddagen kom gullmorfar och klippte sig, och så blåste jag vågor på honom, så nu blev han allt bra snygg! Klippte även ögonbrynen på honom (som aldrig någonsin blivit gjort) så nu ser han ut som en helt ny man :D hoppas bara inte att mormor blir för sur på mig :P hon tycker ju om när de är så där långa och ja.. ovårdade rent ut sagt :P men vad gör man inte för att träna ordentligt till gesällen? :)

Nu är det inte långt kvar tills dess heller.. 9 veckor! varav typ 3 av dem är lov. med andra ord mindre tid på skolan att kunna träna :S får ta och träna mer hemma då istället =) måste mest träna på morfar på vågorna.. sen är jag i panikbehov av en tjej med page! behöver henne till två av momenten, så skulle vara bra om någon har någon aning om någon som är i sundsvallstrakten som har page som inte går längre än till axlarna så får ni gärna säga till ;)

ne, later!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0