tisdag

början på en ny vecka och det är inte långt kvar till sportlovet nu :) bara 3 skoldagar kvar sen är det lov 1½vecka :p vissa har ju studiedagar direkt efter lovet så får med andra ord längre sportlov nananana! :D

känns dessutom som om jag måste ta tag i min del av projektarbetet snart. rapportskrivande är dock inte min starka sida, men nu när jag ändå har längre lov så kan jag ju lika gärna sätta mig då och skriva ihop allt :)

och idag har jag dessutom tagit mig mod till att boka tid för min tatuering!! en anledning kan ju vara att jag inte visste hur den skulle se ut eller nåt, men nu har jag ganska bra kolla på hur jag vill ha den, så det ska nog bli bra! så fredag nästa vecka är det dags! :D måste säga att jag är aningens nervös, men det ska nog gå bra ändå :)


ne, nu ska jag ta och klippa chris hår och därefter träna på färgteorin som vi har prov på imorgon.. sen lär det ju bli ett avsnitt CSI i sängen sen också!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0