tisdag

jäkla rygg måste jag säga. i söndags hade det precis blivit så pass bra att jag kunde röra mig normalt, men självklart ska jag vrida till och inte kunna gå upp för trappan. Tur att chris var där och hjälpte mig upp ivf.
så igår var jag hos gustin igen så kan knäckte och knådade, men han fick inte ut det riktigt. hade fortfarande väldigt ont när jag gick därifrån. känns lite bättre idag ivf, så hoppas att det ger med sig.

känns att jag har missat rätt mycket i skolan nu, men det är ju tur att jag är där på torsdagar och fredagar också så jag har lite extratid på mig att ta hand om det jag missar på mån och tis =) det lär ju lösa sig! :)

kommer vara hemma även imorgon, har en skrivuppgift att göra, så vi har hemmaarbete då, så är en ganska skolfri vecka för min del måste jag säga =)


ne, nu ska jag börja på säsong 2 på greys =) kommer säkert hinna kolla igenom allt innan nästa avsnitt kommer ut :(

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0