söndag

Sista dagen på veckan! usch! orkar inte med en måndag igen. Enda positiva med imorgon är väl att jag ska ringa om en ny tid hos sjukgymnasten, eftersom det inte har hjälpt med iprendosen ;/

Sen imorgon på skolan ska vi först ha genomgång på formblåsning, sen på eftermiddagen ska vi ha egen planering, och då ska jag klippa Sara, så har jag åtminstonne en modell avklarad, sen är det bara 3 klipp kvar jag måste dra dit, sen måste jag ta dit en permanentmodell också. Vem nu som vill permanenta håret. Mormor är den enda jag kan komma på, men hon vill egentligen inte permanentas förrän i typ.. maj? så det är 3 månader för tidigt egentligen ;p
Sen imorgon ska jag dessutom passa på att fylla i en ledighetsansökan tills i april så det är avklarat. För då blir det skidåkning i Åre:) hoppas bara att det är massa snö då så det går att åka :)

Ja, och resten av dagen, vad ska jag göra då? Chris jobbar, så jag är helt ensam här hemma. Det är inget bra på Tv och de få bloggar som är uppdaterade sen igår har jag redan läst 3 ggr. Usch, tragiskt.
Började förresten se Gossip Girl i förrgår också. Vet inte om det bara är jag, men SÅ intressant och bra tyckte jag då ändå inte att det var? Har jag fel eller är det bara det att första avsnittet var lite halvtråkigt?
Men ivf så orkar jag inte lägga mer energi på att ladda hem det nu, eftersom det var lite av en besvikelse för min del. Funderar på att börja se Greys Anatomy från början igen, eftersom de nya avsnitten vägrar komma ut för nerladdning. Så ja, en Greys omstart får det bli.

Nu ska jag göra lunch och börja glo :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0