söndag

ja, vad kan man säga om gårdagen? =) GRYMT god middag hos frida, och tårta efter det också dessutom :) av någon anledning började alla dricka väldigt tidigt, enligt min uppfattning. tom före tårtan.. jag menar.. sprit och tårta är väl ändå ingen hit?
ne, men ivf.. efter tårtan satt vi mest lite här och där och bara pratade och tog det lite lugnt =) sen beställde vi taxi ner på stan. och jag var dessutom väldigt duktig på att släcka ljusen. hrm? fick stearin i och runt ena ögat och fullt i håret ;/ Tur att sara var snäll och pillade bort det åt mig =)

sen åkte vi ner på kajjan och där var det minst sagt inte lite folk. trängsel i kön, ena garderoben var full, trängning igenom dansgolvet till andra garderoben men ja.. jag klagar inte.. dansade och hade askul hela kvällen =) träffade Ullipulli70 ett tag utanför och stog och pratade med henne lite, sen träffade jag alla chris kompisar innan jag skulle gå hem, så gick med dem =) de skulle på någon efterfest nånstans som låg åt samma håll som jag skulle till, så då blev det ju att jag fick sällskap =)

kom hem och bara slängde av mig allt på golvet och somnade som en stock, och idag måste jag säga att jag är grymt pigg! lite seg, men mycket piggare än vanligt =) tacka vet jag promenaden hem igår =)

ne, nu ska jag väl sysselsätta mig med nåt. dagen är ju fortfarande relativt ung =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0