söndag kväll

tänkte bara uppmärksamma att det faktiskt blev en El Maco med strips och nachos med guaca! äter ifs aldrig upp allt, men det är ju gott tills det att jag blir så mätt att jag inte kan röra mig. (inte för att jag gör det så bra just nu, men det blir värre när man blir mätt vill jag lova!)

Och som jag sa, så åt inte chris nåt från mc eller, utan beställde pizza:p men inte blir jag ledsen för det inte, är så himla döless på att äta pizza så han får gärna äta det själv för min del :)

Ne, nu ska jag vara en sån där bra "best sambo of the year" så ska lägga undan datorn och vara social med min älskling och mysa framför tvn med massa matrester på bordet :) Dessutom börjar ju i en annan del av köping ikväll också, så det måste man ju se :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0