måndag

måndag kväll igen.
Just kollat in ett avsnitt av csi på tv, och nu väntar jag på att chris ska bli klar i badrummet så jag kan få gå och duscha! :) skulle kännas skönt måste jag säga! skönt med lite värme över ryggen. det hjälper faktiskt litegrann måste jag säga! inte mycket, men litegrann :)

dagen började bra måste jag säga. försov mig, sen hade min handledare på praktiken ringt till skolan och tydligen varit döless på att ha mig där (?) så pratade med marie och bestämde att jag inte skulle gå dit mer. så ringde och "sa upp mig" därifrån sedan. Så nu ska jag istället vara på skolan och vara nån sorts hjälplärare med Anki som har tvåorna :) så det ska bli roligt! =) känns betydligt bättre att vara där och lära ut och lära på samma gång än att bara stå bredvid och inte lära mig nåt alls på praktikplatsen.
Så jag hoppas att det går bra på torsdag =)

På fredag däremot blir det begravning i övik. Älsk ville att jag skulle följa med, så det är klart att jag gör det! Trösta min lilla plutt vid hans första begravning. Ska göra mitt bästa ivf! =) har ju ett par på nacken, men det blir inte lättare för det heller.


På onsdag är det 3 år sedan pappa begravdes också. Farmor ringde tidigare ikväll och frågade om jag ville följa med henne till lunden då, men har inte mycket ork till att ta mig någonstans. Ska till sjukgymnasten igen på onsdag också. Så jag hoppas att han kan ge mig nåt mer smärtstillande så jag kan åtminstonne gå normalt. Går ju med hela kroppen böjd åt sidan så ser ju nästan ut att ha nåt allvarligare fel när jag går. men som sagt, hoppas med allt jag har att det blir bättre snart =)


men nu ska jag försöka komma in i duschen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0