lördag

oj, nu är det visst ett tag sedan jag uppdaterade ser jag. har varit lite mycket nu denna vecka.. frisörlektioner hela veckan och blabla.. var i birsta igår, shoppade på rea på carlings (igen). älskar deras hoods :)

idag har vi varit i övik nästan hela dagen. chris mamma fyllde år, så var uppe hos hans morfar och firade =) så det blev smörgåstårta, vanlig tårta och kakor och paketöppning och allt vad en födelsedag hör till :) sen innan vi åkte hem gick vi ut och åt. beställde pasta och fick ungefär tre portioner mat för min mage som knappt orkar en :p kändes lite pinsamt när de kom och skulle plocka undan, men de kan ju inte bry sig så mycket, med tanke på att de får betalt för det även om man inte äter upp allt :)

ja, och imorgon jobbar chris igen.. de där jäkla övertidstimmarna :/ men passar på att göra mina tjejsaker då när han inte är hemma, som typ.. måla naglarna och kolla på greys =) favvosysselsättningen! kanske blir lite gh också beroende på vad jag är på för humör :)

ne, ska väl hitta på nåt annat nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0