lördag

Ja, nu var det ett par dagar sedan som jag lämnade ett avtryck här, så tänkte uppdatera trogna läsare =)
Kan ju börja med att i torsdags så var jag och sandra hjälplärare till tvåorna. Sen igår var det begravning på dagen, sen på kvällen så firade vi Sara som fyller år på torsdag, sen var ju Elin hemma från Åre också, så två flugor i en smäll kan man säga =)

Gårdagen med tjejerna var både trevlig och väldigt efterlängtad för min del! =)
Sen efter förfest hos Sara gick vi ner på Kajjan, hittade Jenny Ahlberg, så stod och pratade och dansade med henne mest hela tiden där, sen smög jag därifrån utan att säga till någon för då ville jag hem till min plutt =)

Men nästa helg, då ni! Det blir firande av Frida som fyller 20 =) Dock gör hon inte det förrän i Mars, men det är visst någon som ska åka till Thailand osv och inte är hemma då! :/ men mig gör det inget om vi firar lite innan =)


Later!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0