fredag

nu är äntligen veckan slut, och en lugn helg väntar! ska bli skönt att vara hemma och bara vila. Kan säga att det behövs för min rygg! kör på högsta tillåtna dosen av ipren för att jag ska kunna gå omkring normalt utan att se helt handikappad ut.

Har just fått lite medicin till lillkatten också :) både behandling för öronen och för magen, så hoppas nu att det hjälper! :) Hon blir lite jobbig när hon går omkring och gnäller och skriker och man har ingenting för att kunna hjälpa henne. Men nu ska hon få sig en kur, som jag hoppas hjälper =)

Som ni märker är jag hemma mitt på dagen idag också, och detta för att ja, läs ovanstående så förstår ni! =) Ryggen fungerar ju inte normalt, så kan inte gå på praktik och göra ett bra jobb.
Satt och tänkte igår på vad det kan ha varit som gjorde att min rygg började krampa ihop sig till en överspänd fiolsträng. Det enda jag kunde komma på var när jag klippte skägg för en vecka sen. Det finns ju ingen bra sitt eller ståställning för detta, och man vill ju inte gärna sätta sig gränsle över kunden heller! ;p 


Nej ni! nu ska jag ägna mig åt lite lunch och ska kika lite gossip girl för att bara slappa :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0