fortarande söndag

Nu har jag lyckats glo mig igenom 4 greysavsnitt och två rostmackor med ägg på. Och det är fortfarande ingen som har uppdaterat sig. Tråkigt måste jag säga! Tur att chris snart kommer hem så jag får lite sällskap ivf. Tråkigt att sitta hemma själv en hel dag. Man vet liksom inte vad man ska göra.

Sitter och funderar på vad vi ska äta för mat sen också. Jag är görhungrig, men som vanligt är nog inte chris det.. Ska laga mat och han får äta om han vill. Vill han inte ha så får det va! ;p
Jag är sugen på en El Maco.
El Maco med nachos och guaca.
Och strips med den där kryddan som jag inte vet vad det är.
Det vill jag nog ha idag.
Tror inte chris är sugen på mc. Men det är jag!

Nu kommer han nog snart hem.. Hoppas jag.
Kom hem.. NU!
nehe.. men kom hem jättesnart och sysselsätt mig då? :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0