dear sunday

Helgen är snart över, bara slappsöndag kvar.
Igår hände inte vidare mycket faktiskt. Men lyckades ivf åka och fylla kylen och dra igenom en tvättstuga (vilket behövdes eftersom tvättkorgen verkligen svämmade över). Sen på kvällen åkte vi till chris föräldrar för en middag :)
Såg även melodifestivalen där också =) Och Christer Sjögren? Vad håller karln på med? Jo, det ska jag berätta; han sjunger en dödsdålig låt, ser jävulskt nöjd ut och charmar alla dansbandsälskare med ett sliskigt flin och går sedan vidare till globen. Hur gör karln?!  Melodifestivalens första fiasko. Svenska folket, HALLÅ? vad har ni för musiksmak egentligen? :o Amy Diamond däremot var ett av de bättre förslagen att skicka till the globe, så det var inga problem med det =) Men Suzzie Tapperware, som hon blev kallad hela kvällen, vad höll hon på med? Hon var tråkig, sjöng väldigt konstigt och hade en ännu konstigare och dåligare låt. Nej tacka pausunderhållningen med Björn Gustavsson. Det var grejer det måste jag säga.
Måste också få säga att Christian Luuk gör det bäst som programledare. Finns ju dom som inte håller ställningarna på samma sätt som han gör.


Men ja, idag har det varit en hittills slö dag. Spelat gh3 och nött en och samma låt bara för att komma om chris (som har försökt längre på den låten och inte klarat den) och tillslut klarade jag den. Nu är det bara 2 till låtar som är värre som jag måste klara innan jag kan komma vidare. Wish me Luck måste jag bara säga.

Nee, men.. ska man kanske ta upp köttet ur frysen och diska igenom berget av tallrikar och glas som ligger i diskhon? Tror det nästan!
Sen ska jag unna mig några avsnitt av Greys igen. Har ju börjat om att kolla för det går ju verkligen snigelfort för USA att lägga ut nya avsnitt på internet som vi trogna tittare ivrigt laddar ner.

Nej nu ni!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0