tisdag

herregud, det bara flödar ord ur huvudet nu för tiden, vet inte alls vad det är med mig :p
idag har varit en väldigt omotiverad dag med små tappra försök till att plugga, men när man fastnar och läraren är bortrest och inte kommer förrän imorgon blir det väldigt svårt. lyckades bara med en timme innan jag blev fullkomligt omotiverad och tillslut slutade eftersom jag inte förstod uppgiften överhuvudtaget.

Får försöka göra klart det sista imorgon mellan mina jobbpass.. har lite mer än 3 timmars "hål" mellan passen, så kan förhoppningsvis komma någonvart med det då.

ikväll var det ivf avslutning på träningen inför jul, och jag var enda där. jennie dissade för hon och ludde firade 1 år, och linda var tydligen sjuk fick jag höra ;p blev inte mycket gjort.. tränade lite på ett drillprogram jag försökt komma ihåg, och idag gick det vägen! kändes sjukt bra måste jag tillägga :P

på fredag kommer ivf jennie hit några timmar på eftermiddagen.. hon skulle tydligen mysa med lillan, sova på min soffa och låna min locktång :p hoppas allt går som hon vill ;)

ligger och gruvar mig nu för att jag måste kliva upp kl 6 imorgonbitti för att jobba, och jag är inte ett dugg trött nu, men antar att det kommer ta ut sig imorgon istället. yeey! tur att jag ska vara i köket då ivf.. bara mycket att göra där när det är frukost, sen är det relativt lugnt =) om det inte kommer massa mat och grejor vill säga.. man får hoppas på det bästa :)

nu ska jag kika runt lite mer här innan det är dags att stänga datorn och ögonen för en natts sömn!
godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: jennie

HAHAH! hon var inte alls sjuk? ;O hon var på skolan.. tillomed pratade med henne.



Jag hoppas också att det går bra på fredag att mysa med lillan:):):) pussokram!!

2008-12-10 @ 10:22:42
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0