söndag

nu har jag jobbat precis varje dag hela veckan, och imorgon är jag äntligen ledig! som jag har längtat! men det blir lätt värt det när lönen kommer 27e januari :)
idag efter jobbet åkte jag och gos ner till sundsvall.. jag var ju ute efter en ny kamera, och fick tag på ett ordentligt bra erbjudande på elgiganten! (efter att ha varit och flängt runt på varenda elektronikaffär i birsta minst en gång på varje ställe) hade sån beslutsångest, och ville inte köpa någon billig variant som inte är någe bra heller.. men åkte upp en sista gång för efter att ha jämfört olika priser och affärer och fastnade tillslut för en casio. riktigt bra erbjudande. endast kameran skulle kostat 2400 men de hade erbjudande på kamera+2gb minneskort och ett fodral för 2300 (nästan 1000 kr billigare än om man skulle köpt det var och ett för sig utan mellandagsrea). MYCKET nöjd! så nu när vi kommit hem passade jag på att provknäppa lite och se hur den var som. tog lite bilder på julklapparna vi fick så jag kan få ett litet färgstänk i min annars väldigt färglösa blogg :)
Fick dunsockar och första säsongen av greys och dh av chris :)

 
Sen fick vi tillsammans 2 uppläggningsfat, 4 vita tallrikar, 2 skålar (som är på bilden) och 2 muggar med samma mönster som på bilden).

Sen var det några småsaker mer också, men det orkar jag inte lägga in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0