söndag

kan nästan inte fatta att nästan hela helgen redan gått, och det blir ju inte bättre med att jag ska jobba ikväll, så då går tiden ännu fortare :S

var ivf i kyrkan igår och lyssnade när mamma och kören sjöng, och det var betydligt bättre än förra året måste jag säga! hade dock sett fram emot att höra maggan sjunga oh helga natt, men det blev det inget av :p men det gjorde inte så mycket ändå ;p
idag annars har jag jobbat 7-12, och det kändes väldigt jobbigt att komma upp ur sängen imorse, men jag har faktiskt blivit väldigt duktig på den fronten ;p kan bero på att jag har mobilen på byrån när jag ska kliva upp tidigt så jag verkligen måste kliva upp för att få av oljudet (är egentligen en bra låt, men allt blir till oljud om man väcks av det)

imorgon blir det förmodligen en väldigt lugn dag, ska försöka plugga ordentligt imorgon så jag snart kan göra mitt kemiprov:) och fysikprov, som båda är till veckan :)
förhoppningsvis kommer jag upp i någorlunda tid imorgonbitti eftersom jag klivit upp tidigt idag, och sen dessutom så jobbar jag ju ikväll också (börjar om en timme) så då kommer jag vara lagomt trött när jag kommer hem :)
ska nog se mamma mia ikväll också.. var och köpte julklappar i birsta i fredags och passade på att unna mig dvdn då :) man måste väl få göra sånt också?

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi (;



okej,men det blir bra det. sånt löser sig alltid!:)annars kan jag köra, hehe =D

2008-12-08 @ 08:03:41
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0