nananafreeedag!

ja. fredag igen och jag känner mig superstressad :S har 3 inlämningsuppgifter kvar och får inte den hjälp med fyksiken jag skulle behöva, så jag blir så jäkla stressad av det.. och inte nog med det tappar jag motivationen helt då också när det bara går skit och jag inte förstår något alls! blää!

ivf. igår var vi hemma hos kent och yvonne (men egentligen bara yvonne) och skulle kolla på hockey och beställa mat. mycket hockey blev det inte, utan jag kom hem därifrån med ett par av chris gamla jeans som jag kunde ha!! :D kändes ganska komiskt måste jag säga :p han hade en hel stor kartong med gamla kläder som vi skulle rensa, och så hittade han sina gamla arbetsbyxor sen han jobbade på nåt plastbruk eller vad det var, och vips var han 100 kronor rikare. lyckost!;P

igår fick jag dessutom mina arbetskläder som jag beställt (rea nanana!) och såg då att jag beställt fel storlek på ett par av byxorna så de var alldeles för småa.. ska se om någon av tjejerna på jobbet vill köpa dem av mig :) men det andra paret och skjortan kunde jag ivf ha, så det var niice! :) känns lite roligare om man har några ombyten att välja mellan när man ska till jobbet :)

nu kommer blondinen snart så ska plocka ihop sakerna och sätta mig i soffan och vänta in henne.. hon skulle tydligen mysa med lillan, sova på min soffa och låna min locktång?

ikväll är det idolfinal förresten!

Kommentarer
Postat av: jennsan

BRUNETTEN! :) Mhihi.

SJukt trött nu :O längtar till februari för övrigt!:)

2008-12-12 @ 21:41:03
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0