måndag

men herregud vilken skrivarglädje som har fallit över mig! det är inte klokt! :) kanske är för att om jag skriver så gör jennie det också.. vem vet?

idag blev det en ordentlig sovmorgon.. och jag förstår faktiskt inte hur jag kan sova så länge som egentligen!? klev upp så sent som halv 1, för precis då ringde chris efter lunchen och kollade om jag var vaken ;p blev lite stressad över att jag sovit bort nästan hela dagen kändes det som.. men imorgon ska jag nog se till att jag kliver upp lite tidigare.. hoppas bara det går bra!

idag har jag ivf gjort klar kemiuppgiften som jag hade kvar.. så nu är det bara till att plugga till det provet.. och sen ska jag göra sista delen av fysiken imorgon också tänkte jag eftersom jag har kursprov på fredag! :S

just nu ligger jag bara i sängen och myser och har det bra :) äter godis och bara gottar mig :)
var och hämtade micke och malin på tågstationen i sundsvall nu ikväll, då de har varit i frankrike över helgen, och de hade både det ena och andra att berätta :) rätt trevligt att höra faktiskt!

Därefter blev det en snabbfika hos kent och yvonne innan vi åkte hem och jag fick äntligen se mitt efterlängtade dh! det är så sjukt att man kan bli så fast i en serie så! samma sak gäller greys och csi! tur bara att csi har fristående avsnitt så man ändå kan hänga med i vad det handlar om, även om man hoppar mellan olika program och så :p

ne, nu borde jag nog sova, fast jag egentligen inte är nå trött.. men det blir till att försöka ivf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0