fredag

åh herregud! det har redan gått en vecka sen jag senast skrev, men har varit djupt begraven i skolböckerna hela veckan.. hade i början 4 inlämningar och 3 prov att göra, och nu har jag bara 2 prov kvar att göra! känner mig duktig som har gjort så pass mycket på 3 dagar :)

i måndags hade jag drillavslutning med småbarnen, och de var nå glupska ungar det må jag säga! 2 burkar pepparkakor, massa lussebullar, 1,5 liter lättdryck och 3 liter julmust räckte knappt! :p men nu är det ingen drill förrän nästa år! konstigt det känns att skriva nästa år, för det känns inte som om det är nyår om typ 2 veckor, och jul om 1 vecka.. känns riktigt konstigt..
och iår är dessutom första året jag längtar efter att äta julbord.. tror aldrig det hänt förut. När jag var liten tyckte jag inte om mycket på julbordet, men jag har lärt mig äta mer och mer.. eller så är det bara att jag vågat smaka? nåt av dem är det ivf, och vad det är låter jag vila i de ovetandes händer :p

nu ska jag fortsätta kolla reprisen av dh, äta lite lunch och sen ska vi åka ner till birsta och handla när chris slutar :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Malin...det är ONSDAG idag!

2008-12-17 @ 21:10:02
Postat av: Frida

Har du fredag din lilla lurv? Du har nog blivit på tok för uppslukad av alla uppgifter! ;)

2008-12-18 @ 13:05:54
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Frida

Har du fredag din lilla lurv? Du har nog blivit på tok för uppslukad av alla uppgifter! ;)

2008-12-18 @ 13:06:00
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0