då kom ännu en helg

herregud, det är ju sjukt vad tiden går fort! känns som om det nyss var sommar och helt plötsligt är det snö och kallt ute!
men förhoppningsvis går det lika fort att bli sommar som det gjorde att bli vinter, så jag håller tummarna!

idag har vi varit i birsta och handlat julklappar, och det blev några stycken som vi kom hem med, så tror vi får agera tomte iår :p tur att vi hade relativt klart vad vi skulle köpa till dem alla så det inte tog så lång tid! tror det bara tog runt 2 timmar från det vi kom ner så det var ju bra.. men det kändes som om vi åkte runt till alla möjliga ställen :p så nu är det bara att hålla tummarna på att alla blir nöjda och glada om sisådär 18 dagar =)

imorgon blir det väl inget speciellt planerat under dagen.. vi lär nog sitta hemma här med morgonrockarna på fram tills middagen och sen ska vi ut till säbrå kyrka och lyssna på när mamma ska sjunga :) brukar alltid vara bra julkonsert där, så det är mitt lilla tips för dagen :)

satt dessutom och tänkte på det här med att tiden går så fort, och jag kan inte tänka mig att jag bara har knappt två veckor kvar innan jag ska vara klar med mina ämnen, så nu gäller det att lägga in högsta växeln så jag hinner bli klar med allt! har verkligen ingen lust att sitta med det här över jul och nyår och behöva känna stressen då :p det är nog som det är nu ;p tur att jag inte jobbar så mycket nu fram tills jag ska vara klar med allt. Då har jag betydligt mer tid till att lägga upp allt precis som jag vill för att hinna bli klar! men har ju gjort klart praktiskt taget allt nu.. det är 4 prov sammanlagt kvar och jag har det första redan nu till veckan i kemi, så det gäller att lägga på ett kol nu om jag ska bli godkänd och hinna med alla inlämningar innan dess! shit!

ne, nu ska jag väl.. ptja sova egentligen skulle väl vara smartast, men var så trött igår när jag la mig att jag inte vaknade förrän 12 idag vilket ger mig en sömn på 12 timmar igårnatt :p lyckat malin! ska väl fördriva tiden en stund till här innan jag lägger ifrån mig dumburken och och tar av mig brillorna så jag kan sova! men godnatt till er andra!


Kommentarer
Postat av: jennsan

ett inlägg i min smak! Duktigt Malin! hihi

2008-12-06 @ 15:42:08
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0