tjena mitt i natten

jag har hittills haft en lugn natt på jobbet, men man ska ju aldrig ropa hej förrän man är över bäcken säger de ju, och jag har fortfarande 3 timmars jobb kvar innan det är min tur att sova.
har hittills dragits med "ojojojoj ajajaj" och "är det natt nu?" allt möjligt kan man nästan säga.
känner att jag börjar bli lite torr i ögonen, men ska klara av att sitta uppe hela natten här hade jag tänkt. är desto skönare att somna då när man kommer hem :) kommer sova väldigt underbart skönt nu på morgonkvisten och förmiddagen känner jag :)

ne, nu ska jag inte sitta här och dumma mig, hoppas ni sover skönt! :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Oj, ser man på!

2008-08-21 @ 03:40:41
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: jeeeeeeeennie

hihi, ojojoj- ajajaj! gamlingar är roliga dom :) men malin, när börjar drillen? hört nått från Katarina? vi ska ju börja träna en annan tid och dag :S

2008-08-21 @ 09:50:46
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0