måndag

kliver upp imorse, gör mig iordning och går på komvux för information som jag fått papper om (och dessutom ringt och frågat om) så när jag frågar mig vidare idag så får jag svaret "distansarna har ju sin information imorgon kl 6 på kvällen" DÖÖÖ!!! tack för väldigt bra information! de skickade papperna i fredags, så då kommer ju pappret idag. smart :@

ivf så fick jag all information idag som jag skulle få egentligen imorgon så jag behöver inte komma imorgon =) malin meckar allt ;)

nu ska jag åka och hämta älsk från jobbet =)
 

Kommentarer
Postat av: jennie

HEHEHE. roligt:)



hörru, har du haft möte med katarina än? tisdagar önskar jag att få träna på iaf. har tidigaste dagen då kl.3

2008-08-25 @ 17:53:24
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0