måndag

hemskt blåsig och halvkall dag idag. höll på att blåsa bort imorse när jag sprang omkring till gamlingarna och jobbade. tur att jag hade bil som hade aningens bättre balans än mig så jag inte var helt borta med vinden (jag är rolig) sen efter jobbet åkte jag och älsk ut till svartvik och la oss på stranden där, och vi var helt ensamma, men det kanske var lätt uträknat eftersom vädret var som det var ;p blev mindre roligt när jag fick sand blåst på min sked när jag åt risifrutti. fick ta mineralvatten och skölja den ren ;p åkte tillbaka till stan efter en knapp timme i solen. sen åkte vi hem och jag tog en powernap nu innan fanny kom och klippte sig =) hon har precis åkt nu och nu är det EXTREME HOME MAKEOVER PÅ TV!!!! (väldigt ovanligt)

hejdå.

Kommentarer
Postat av: zandraaaa

Tack så jättemycket för kortet sötmalin! Hoppas vi ses snart! <3

2008-08-04 @ 22:05:06
URL: http://mumsfillibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0