lördag

ännu en dag, och ännu en helg. men denna med mer nöje än nytta jämfört med tidigare :) jobbar ju trots allt inte, så man får väl passa på när man väl kan? ;)
har varit en snabbis ner till birsta idag och köpt lite smink, fick med mig lite allt av varje, bl.a ett nagellack i ljuslila som matchar tröjan jag tänkte ha ikväll :) ska till mamsen på grillfest, tipsrunda osv =)

har inget att berätta om mitt liv, jag är för tillfället en väldigt tråkig person ;p

(p-knappen å min dator vill inte hänga med som tidigare. jag tror att den börjar se ljuset i tunneln och är å väg till andra sidan :( )

Kommentarer
Postat av: jennie

stackars knapp :(

btw så vet jag vad det är för priser på tipsrundan ;)

2008-08-02 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0