jag är den snällaste i världen

som skriver mitt andra inlägg idag, endast för jennies skull. tycker väldigt synd om henne som är ensam hela kvällen och natten. någonting måste ju fördriva hennes tid så hon inte känner sig så ensam :)

snart börjar jönssonligan också. men det är med sickans bror osv, så det är ingen gösta ekman med denna gång. det är ju han som gör hela jönssonligan. och han påminner så himla mycket om pelle, mammas karl :) samma sprattiga kroppsspråk, ansiktsuttryck.. ja, praktiskt taget allt. sätt på pelle en basker och byt ut cigaretten mot en cigarr och där har du sickan :)
kommer ihåg när den här jönssonliganfilmen släptes 2000, på juldagen skulle den visas. mamma och pappa tyckte att juldagen var en väldigt tråkig dag just då, så vi gick på bio alla 4. jag är ivf rätt säker på att det var den filmen, för det har inte kommit någon ny jönssonliganfilm sen den, och det var den nyaste vi var och såg, och det är just den som de visar på 4an ikväll. och tant berg från lotta på bråkmakargatan är med också. hon spelar sickans brors mormor :)
jag vimsar och vet egentligen inte riktigt vad jag skriver, men det blir som en liten tankeställare att läsa, och det är rätt kul, eller hur? tar lite längre tid bara, men det är endast för dig jennie :*

det är varmt här, men mina fötter är kalla.


harry ser lika dan ut 2000 som mitten på 80talet. lite mer orakad bara, annars har han inte åldrats så mycket på senare år. eller så åldrades han allt på samma gång så det inte skulle bli så utdraget.

nu vimsar jag.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

lööve =D

2008-08-22 @ 20:43:31
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0