efter påtryckningar

tar jag mig återigen i kragen och uppdaterar väldigt beroende läsare (jennie) om mitt liv :)
orkar EGENTLIGEN inte skriva, men eftersom jennie så gärna ville så får jag väl så lov =)
är riktigt trött idag, bad chris väcka mig tidigare idag, så han väckte mig halv 2. sen kunde jag inte somna imorse när jag kom hem från jobbet.. hade druckit säkert 5 koppar kaffe på jobbet inatt, så var helpigg till strax efter halv 8. låg och stirrade i taket och låg inte skönt för en fläck. vände och vred och hittade verkligen ingen skön ställning. chris var kokhet så honom kunde man inte ligga mot om man inte hade täcke mellan ;p

sitter och kollar på top model 3 nu, man får se före och efter retuchering, och är faktiskt ganska kul :) känns bra att veta att de ALLTID är jätteretucherade ;p visst att de kan förmedla en känsla i bilderna, men bara för det så betyder inte det att de är snygga i verkligheten. de har inte bra hy, inte det och inte det. Ingen är perfekt nanana ;D

nej nu var jag lite skadeglad och började hålla på som en tjej i klassen som alltid var skadeglad åt att alla andra såg hemska ut. men jag känner samtidigt inte att jag förmedlade samma känsla som hon brukar. har man träffat henne i verkligheten märker man att hon verkligen vill trycka ner andra, spelar ingen roll om det är kändisar eller randompeople, hon ville verkligen trycka ner dem för att verka bättre själv. hon ville att det skulle verka som om hon var perfekt.
Inte schysst.

varsågod jennie, ditt liv är nu påfyllt med livsenergi :)

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeennie

Åh, du är en ängel Malin! :) Förväntar mig ett till ikväll, eller åtminstone imorgon. Nanana=D

Okej, om vi kan påverka så är en träningstid mellan 7-9 (någon gång där imellan) väldigt välkommen. Både jag och Linda kommer sluta halv 5 varje dag :S

2008-08-22 @ 17:00:58
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0