välkommen uppvaknande!

bloggen har ju som sagt varit nerlagd de senaste dagarna som säkert alla märkt.. men jag har isf inte så väldigt mycket att berätta om heller, så var väl ingen större förlust ;p

idag hade vi ivf sminkkurs på skolan, lärde oss grunderna i en vardagsmake och brudmake, så provade vi på varandra och sådär :) mycket roligt =) sen efter lunch satt jag nere i klassrummer och vi pratade om vilken årstid man var, hur man ser vilka färger man ska ha och inte ha och lite sånt. det var också trevligt! =) imorgon ska vi tydligen mäta huvudform (fråga mig imorgon hur man gör det) sen åker vi till åre under helgen! väldigt skönt ska det bli vill jag lova! =)
så måste tyvärr säga att det kommer bli halvtaskig uppdatering under helgen också, men uppdaterar hela baletten sen när vi kommer hem på söndag =)

nu ska vi ner och kolla till tvätten =) pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0