valborg!

blablabla det är valborg! så nu är det ur världen :P
har haft en rätt lugn dag på skolan idag. tror att det är bra för mig att halvspringa ner på stan till bussen på typ 6 min ;P ivf, lugnt som sagt, var typ bara min klass som var där idag av någon anledning. KUL! ;)
åkte ivf hem efter lunch och solade på firehouse! väldigt skönt måste jag säga =) tror de skaffat nya rör där igen också, för fick mycket färg för att sola solarium ;p

sen efter det tänkte jag gå på banken och sätta in pengar, men det var ganska omöjligt eftersom de håller på med nån typ av ombyggnation så det var stängt. så det sög ju. men ivf så åkte jag och storhandlade. både mat för ikväll sen för resten av veckan och en bit in i nästa vecka också. skönt att man inte behöver handla än på ett tag igen :)

ikväll blir det ivf grillning med tjejerna hos frida =) det ska bli kul att träffa alla igen. känns som evigheter sen :S men ska ivf bli kul =) så nu ligger köttet i marinad i kylen och ska göra sallad sedan också =) blir med äpple, melon, gurka, lite jordgubbar och sallad och så =) sen potatissallad till det =) blir nog väldigt gott =)

tror jag ska ta och hoppa in i duschen nu en snabbis innan jag ska åka och hämta plutten som jobbar kväll och har "lunch" nu om en halvtimme =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0