träningshelg

nej fy vad jag är trött nu!

Hela helgen har bestått av träning med paraden, och man blir otroligt trött i hela kroppen, vilket man säkert inte kan tro. Har kämpat med 3 program, två med tamburstavarna och ett med drillstaven, sen har vi danser till musikalen också. Sen hade vi dessutom konsert idag också (som vi fick reda på 20 min innan).
Efter konserten åkte vi först hem till mig och hämtade bilen, sen blev det en mc drive och sen hem till jennie och glassade i solen och sedan var det bara att fortsätta träna. Känns skönt nu att nästan hela drillprogrammet vi gör är klart. bara litelitelite kvar nu sen så är det klart! känns otroligt bra måste jag säga! Kommer bli bästa nånsin! känns bra också att vi gjort det själva, för då kan man lättare välja hur det ska vara utan att man känner att man gör nåt som ser svindumt ut :p


Nu tycker jag att chris kan slita sig från gh så vi kan åka och handla, äta och sen bara däcka i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0