tisdag

har nästan precis kommit hem nu, har varit på skolan och varit väldigt aktiv idag, men det behövs ju eftersom det bara är 1½ vecka kvar till gesällen :) började ivf dagen med att formblåsa dockan. sen vid 10 kom Maria upp till salongen så gjorde jag min korta festfrisyr på henne, och den blev ännu bättre idag =) känns väldigt bra! bara en liten finjustering kvar så är den perfekt =)

efter lunch kom morfar så fönade jag vågor på honom :) han blev då ordentligt stilig :) hinner träna ett par ggr till på dem båda nästa vecka också, sen ska det bli perfa :)

ska snart åka och träna drillisarna också istället för katarina som är sjuk ;p sen blir det dansträning med flaggisarna till musikalen vi ska göra tills vi åker till norge i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hua vad jobbigt med traning.. =D
Btw,jag kan inte uppdatera min blogg, de ar natt fel pa sidan =O

2008-04-29 @ 20:26:04
URL: http://jennsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0