snart är det sommar på riktigt! :)

Idag har det varit full rulle på skolan hela dagen tycker jag :) Först kom chris mamma ner på skolan för att jag skulle göra en provsminkning på henne till mitt make-over projekt som vi har nu i F-kursen. Sen efter det skulle jag klippa en av lärarna på skolan, Micke. och inte långt därefter kom Jennie så fönade jag håret på henne =) börjar få upp farten rätt okej nu så börjar bli riktigt laddad! :D

ikväll blir nog en lugn kväll. har varit så mycket fläng hit och dit, så är ordentligt trött idag. Skulle ifs behöva träna lite till min restuppgift i religion. vill ju ha det där mvg:et :p

nej, nu ska jag syssla med nåt annat. p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0