packa upp?

Sitter just nu och värjer mig mellan att packa upp de stora väskorna vi hade med oss till åre, eller om jag ska kika på filmen som går på 4an nu.. har ifs redan sett den filmen, men den är faktiskt ganska bra tycker jag :) men skulle vara skönt att ha väskorna avklarade så slipper man ta tag i det imorgon eller till veckan :p men jag tycker att det är dödstråkigt att packa upp, mycket roligare att packa innan man åker. man är som fylld med massa förhoppningar och förväntningar för resmålet man är på väg till, men när man kommer hem till vardagen är det inte längre lika roligt med den där fullpackade väskan.

men nu har chris redan börjat med tvätt och packning, så ska väl vara "the sambo of the day" och hjälpa honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0