måndag

ny vecka, och den har börjat rätt okej enligt min mening. enda snedsteget idag var väl att bussen åkte ifrån mig just när jag kom ner på stan, så fick snällt sitta och vänta på bänken en halvtimme tills nästa buss skulle komma. Sen när jag kom ner på skolan höll de på med en klipp och klistra uppgift! =) vi skulle rita upp oss själva, med kroppsform och ansiktsform och hela det köret, sen klippa lite kläder och hår och sånt :p har dessutom det lite osmickrande formen päron. tur bara att den inte är så extremövertydlig :p

Sen på eftermiddagen ägnade vi oss åt något som jag tycker om - nagelvård! fick sitta som uppvisningsmodell, och sen gjorde maria min andra hand :) mycket fint!

nu ikväll har jag först haft mina småtjejer på drillen och sen blev det hockeyfinalmatch 1 av 7 hos chris mamma och pappa =) vi passade också på att baka lite wienerbröd på ica innan vi åkte dit =)

nu är det 100 höjdare, så ska ta och göra min kära sambo sällskap i soffan nu!

sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0