kort skoldag!

dagen började på bästa sätt.. försovning :S så valde att ta bilen ner till sundsvall, eftersom det går fortare än att vänta in nästa buss. fick en varning av chris att jag skulle bli tvungen att tanka, men när jag kommer ner i bilen lyser ingen lampa eller nåt, så tänkte att jag säkert skulle hinna ner till sundsvall på den bensin som fanns. och kom ju faktiskt ända ner.. nästan. blev total soppatorsk när jag kommer ner på motorvägen och hela bilen la av:S som tur var fanns en bred vägren som jag lätt kunde svänga in på, ringer chris och uppdaterar honom om mitt problem, han ringer sin pappa (som jobbar i tunadal) och frågade om han kunde komma med lite bensin till mig och visst gjorde han det! =) men där stod jag efter motorvägen med varningsblinkersen på för fullt och såg alla bilar åka förbi utan problem.. kändes jobbigt att inte jag också kunde svischa förbi som alla andra :p men får ju skylla mig själv som inte lyssnade på att jag behövde tanka :P så när jag väl fått bensin i bilen åkte jag direkt och tankade halvtank, det tyckte jag var lagomt för att jag skulle vara säker på att komma hem utan problem :p

när jag väl kom fram till skolan så var jag en timme sen, suck! så visade det sig att helén skulle iväg kvart i 11, och kvart över 10 var vi klara och hade inget mer att göra, så då var det bara att åka hem igen ;p så det blev sammanlagt bara 45 min skola idag ;p men inte grinar jag för det inte ;P


nu ska jag ta och plocka fram lite saker som ska med till åre :) känns som om det är dags att börja packa nu eftersom vi åker runt halv 5  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0