bloggdöden

Någon mer än jag som läste i metro idag om de 2 bloggarna i USA som dött av just bloggandet, att bli så stressad över sin blogg, jag förstår inte riktigt det. att känna den där pressen att alltid prestera över sina tidigare inlägg. jag menar.. har man över 10 000 läsare varje dag, så tror jag inte att de bryr sig så mycket om ifall det är 10 inlägg eller bara 3.. man kan väl skriva lite längre om inte annat? vad vet jag? är inte så väldigt insatt i bloggyrket, så ska väl egentligen inte uttala mig allt för mycket, tyckte bara att det var så fult att de hade dött av att de bloggade :p


ivf, ska väl ta och samtala om nåt annat. skola idag - som vanligt, och fortfarande lika trött som jag har varit hela veckan. förstår inte vad det är?  kroppen bara skriker nej på morgonen och känns som en gelehög som inte kan röra sig :p ska bli skönt att få sova ut en stund imorgon ivf! =) men imorgon väntar storstädning i lägenheten. dammsuga och torka golven, dammtorka, städa badrummet. ja, you name it! plutten jobbar ju ändå, så vad ska jag annars hitta på? :P

ska kolla om köttet har tinat nåt så det kan bli mat snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0