äntligen är det vår!

Nu känns det verkligen att det är vår i luften. Det är varmt, nästan all snö är borta och studenten närmar sig! Gud vad jag längtar!
Ikväll har det varit en mindre födelsedagsfest för lillebror tåget som fyller 17 :) 1 år kvar och vi träffas på krogen. känns fortfarande som om han är typ.. 12?

ivf, har varit en ganska hektisk vecka, mycket fram och tillbaka och lite tid hemma. imorgon ska jag ivf åka till birsta och köpa min studentklänning! fanns inte i min storlek när jag var där tidigare i veckan, men nu ringde de ikväll och sa att den fanns, så åker dit imorgon efter skolan och köper den :) ÄNTLIGEN! då är det bara skor som fattas då kan man säga, kirrat och klart :)

nu ska jag äta upp min mc flurry i soffan tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0