a

nu har jag äntligen fått i mig mat, orkade inte laga nåt, och chris är ute med jobbet, så blev en kebabfavorit från mini till middag för mig idag :p nyttigt? -nej det kan jag inte direkt påstå, gott? -ja det smakade väldigt bra =) men nu är jag trött som tusan och chris har inte ringt än :( ska åka och hämta honom när de var klara. hoppas inte att det tar sån lång tid till.. vill verkligen lägga mig i sängen och bara somna in nu.

även igårkväll, så jäkla fult! vi hade kollat på 2½ men i sängen, sen lä ifrån oss datorn och ska sova. och chris börjat toksnarka (eftersom han låg på rygg) liknade det med en väldigt knarrig dörr och en rytande björn om vartannat. tillslut inser jag att kan ALDRIG kommer sluta om han fortsätter ligga som han gjorde. så knuffade till honom och sa att han skulle lägga sig på sidan för han snarkade och får då till svar : "Vadå?! jag kliade mig på hakan? Jag har legat vaken hela tiden!!" och blev även asputt :p ska ligga beredd med telefonen och spela in nästa gång :p


ivf så hade jag träning med drillen och flaggen idag =) Katarina var sjuk, så jag fick jobba för henne och träna drillisarna, sen skulle vi ha dans med flaggen, men det blev dans typ 5 min av en timme, sen tränade vi och dem våra egna program. kändes lite knäppt, eftersom vi inte har träning med dem egentligen och ska sitta där när de går igenom sitt drillprogram och så. kändes väldigt onödigt måste jag säga.
blev inte någon vanlig träning för oss tamburmajorer idag heller eftersom jennie är i spanien och linda hade nationella prov till typ kvart över 4 i sundsvall och inte hann hem till träningen. det sög ju. hade inte direkt lust att försöka stå och träna själv. det kan jag ju lika gärna göra själv.

men roligast var nog ändå att träffa elin och emma igen också! och jäklar anåda vad emma var brun!!! jäkla thailandresa! vill också vara jättebrun! ifs var elin brun också, men hon hade bara fjällenbränna efter att ha varit i åre i typ 5 månader :P

oj. nu blev det typ 10 ggr längre än vad jag trodde, men kände att jag var tvungen att kompensera de tidigare korta inläggen :p

nu ska jag vara vuxen och fortsätta kolla på nyheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0